Znajdź na blogu

niedziela, 16 grudnia 2012

ŚWIĘTA to zapach choinki, pierników i KAWY TASSIMO

Wczoraj wybrałam się do miasta i tak jak zwykle tropiłam promocje. Muszę jeszcze dokupić parę prezentów i wstąpiłam do mojego ulubionego sklepu ze sprzętem rtv i agd - MIXELECTRONICS . Spośród wielu produktów w promocyjnych cenach, najbardziej spodobał mi się ten ekspres ciśnieniowy (chyba dlatego, że miałam straszną ochotę na gorąca kawę z pianką).
 

BOSCH TASSIMO TAS2001EE

+ zestaw - kawa różne smaki do wyboru

CENA SPADŁA
369 pln  299 pln
Wspaniale byłoby napić się kawy z takiego ekspresu ! Prawda?
 Święta, zapach zielonej choinki, pierników i kawy Tassimo ...

 
Małe Przedmieście 15
Olesno
666 815 559 

Cechy podstawowe

Kolor
biały
Materiał wykonania
tworzywo sztuczne
Wysokość
278.00 mm
Szerokość
199.00 mm
Głębokość
298.00 mm
Parametry techniczne
Typ ekspresu
kapsułkowy
Moc
1300W
Ciśnienie
3,3bar
Stosowane kawy                     
kapsułki
T-DISC
kapsułki Tassimo
Dysza do spieniania mleka
Nie
Regulacja emisji pary
Nie
Przystawka do cappuccino
Nie
Wbudowany pojemnik na mleko
Tak
Regulacja mocy kawy
Nie
Regulacja ilości zaparzanej kawy   Nie
Automatyczne przygotowanie kawy 
Caffe Latte
Cappuccino
Espresso
Latte Macchiato
Wyświetlacz
Nie
Funkcje dodatkowe
automatyczny system czyszczenia i odkamieniania
automatyczne płukanie po każdym włączeniu urządzenia
cicha praca
Wyposażenie
instrukcja w języku polskim
karta gwarancyjna
Gwarancja

24 miesiące

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz